close

NAYEON – LOVE COUNTDOWN Lyrics | Genius Lyrics

 

 

 

 

My eyes, your eyes

Let's go

 

 

Tell me, do you wanna be my lover?

Are you ready to be mine?

더 서둘러도 돼 再更急促些也無妨

偷  搜度嘍豆  推

My eyes, your eyes

Ten to the one, it's love countdown of your life

 

 

 

 

 

Try me

I'm already at the starting line, can't stop me

난 지금 signal을 기다려, you know it 此刻 我正靜候著一個信號 

南  及更  signal了  ki大留  you know it 

No, no way

Not a game for you (Oh, na-na)

 

우리 사인 단지 我們的關係 僅僅

五力  撒引  談及

너의 망설임뿐인 只有你的猶豫而已

no耶  忙搜林不您

But if you want it, 더 늦기 전에 就得在更晚前夕

But if you want it  偷  呢gi  冏內

눈을 맞춰야 될 거란 걸 來與我目光交匯 才可以

努呢  嗎戳呀  對  勾藍  gore

 

 

더는 묻지 마 就別再過問更多

偷能  木及  嗎

그 끝은 나야 你的終點 正是我

可  個疼  那呀

망설이지 마 也別再躊躇不定

忙搜立及  嗎

네게 다가갈게, baby 我就要向你而行 baby

內給  他嘎開給  baby

 

 

 

 

Tell me, do you wanna be my lover?

Are you ready to be mine?

더 서둘러도 돼 再更急促些也無妨

偷  搜度嘍豆  推

My eyes, your eyes

And tell it to me quick, don't liе (I don't lie, don't lie)

 

And baby, I just wanna be your lover

하나 둘 나의 마음 속 널 부르는 소리야 一 二 這是我的心裡 呼喚著你的聲音

哈那  度  那耶  嗎恩  搜  nore  不了能  搜立呀

Right now, 날 봐 就是現在 快看著我

Right now  乃  bwa

Ten to thе one, it's love countdown of your life

 

 

 

 

 

지쳤어 난 이불 밖으로 我已然疲憊不堪 正朝著被子外面

及秋搜  那  你不  八個嘍

다릴 내밀고 있어 試探地伸出我的雙腿

他立  內米勾  以搜

나와 줄래 잠깐 보내 버려 문자를 "要不要暫時出來會兒" 將訊息發送出去

那哇  主雷  參乾  bo內  bo留  moon加

잠이 안 와 전화기만 바라보네, oh, na 無法入眠 只在直勾勾地盯著電話機 oh na

洽米  安  哇  秋那gi慢  怕拉bo內  oh na

 

Teach me, girl

눈을 보면 너의 진심을 若是望見你的雙眼 我便仿佛

努呢  bo myon  no耶  今心呃

알 수 있을 것만 같았어 能夠知曉 你的真心所想所念

艾  蘇  以私  勾慢  嘎他搜

결국엔 내 마음만 들켜 最後 只有我的心 被你察覺發現

kyol古gane  內  嗎恩慢  的kyo

You know I

 

 

더는 묻지 마 就別再過問更多

偷能  木及  嗎

그 끝은 나야 你的終點 正是我

可  個疼  那呀

망설이지 마 也別再躊躇不定

忙搜立及  嗎

네게 다가갈게, baby 我就要向你而行 baby

內給  他嘎開給  baby

 

 

 

Tell me, do you wanna be my lover?

Are you ready to be mine?

더 서둘러도 돼 再更急促些也無妨

偷  搜度嘍豆  推

My eyes, your eyes

And tell it to me quick, don't liе (I don't lie, don't lie)

 

And baby, I just wanna be your lover

하나 둘 나의 마음 속 널 부르는 소리야 一 二 這是我的心裡 呼喚著你的聲音

哈那  度  那耶  嗎恩  搜  nore  不了能  搜立呀

Right now, 날 봐 就是現在 快看著我

Right now  乃  bwa

Ten to thе one, it's love countdown of your life

 

 

 

 

 

Wait, wait, wait

우리 서로 마음을 확인하기 전 在我們相互確認 彼此的心意之前

五力  搜嘍  嗎麼  花gi那gi  冏 

왜 이런 벽이 생긴 걸까 나름 생각해 봤어 我也曾有暗自揣摩思索 為何會生出這般高墻

為  以隆  byo gi  seng gin  go嘎  那冷  seng嘎k  bwa搜

This is final destination, 생기지도 않을 일들을 真是連還沒發生的事 都開始莫名擔心

This is final destination  seng gi及豆  阿呢  立的了

걱정하네 'cause 다름 아닌 I really want 這也正是因為 我不期願其他 唯願

勾冏哈內  'cause  他了  嗎您  I really want

 

 

 

 

Sweet love

고민 따윈 넣어 둬 將苦惱憂愁 都擱置腦後

口明  大win  no偶  多

의미 없는 시간만 가니깐 因為它們只會令時間荒廢虛度

呃米  偶能  西乾慢  嘎你乾

So don't let me wait for you no more

 

 

 

 

Tell me, do you wanna be my lover? (Ah, my lover)

Are you ready to be mine?

더 서둘러도 돼 再更急促些也無妨

偷  搜度嘍豆  推

My eyes, your eyes (My eyes, your eyes)

And tell it to me quick, don't lie (I don't lie)

 

And baby, I just wanna be your lover (Your lover)

하나 둘 나의 마음 속 널 부르는 소리야 一 二 這是我的心裡 呼喚著你的聲音

哈那  度  那耶  嗎恩  搜  nore  不了能  搜立呀

Right now, 날 봐 就是現在 快看著我

Right now  乃  bwa

Ten to the one, it's love countdown of your life (I, I)

 

 

 

 

如有錯誤或侵權歡迎留言告知 會第一時間修改或刪除
本文章若要引用或分享至別處請標註出處


中翻來源:https://music.163.com/#/song?id=1958665357


arrow
arrow

    LAMzen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()