close

BLACKPINK – Kick It Translations Versions | Genius

 

 

 

 

결론이 뭔데 또 그래서 結論是什麽又怎樣

kyol隆你  盟dae  豆  可雷搜

어쩌겠다는 건데 你打算怎麽做

偶就給但  供dae  

I'll break your, break your heart

Never asked for much

애써 노력 따윈 마, oh-oh 白費力氣的事兒就別做了

欸搜  no留  大win  嗎  oh-oh

쉽게 뱉은 말 주워 담지마 輕易吐出的字眼別想著再收回

須給  北疼  買  主我  談及嗎

I ain't nothin' like

The same, same girls that you've had

그래 난 멋대로 해 沒錯 我就是隨心所欲

可雷  南  某dae嘍  黑

 

 

어두운 밤이 날 감싸지만 盡管黑夜籠罩著我

偶doon  怕米  乃  感撒及慢

이제서야 나를 위해서 춤을 출 수 있어 但這才是為我準備的可以盡情舞動的時刻

以接搜呀  那了  wii黑搜  出麼  出  蘇  以搜

너란 벽을 넘어서 越過你這座高墻

no藍  byo個  no某搜

I'll kick it if you're down, kick it if you're down

 

 

 

 

Can I kick it? (Yeah!)

캄캄한 저 하늘 위에 在那片漆黑的天空之下

看嘎慢  就  哈呢  wii欸

한바탕 난리를 치며 불을 지를 거야 我要縱火狂歡 大鬧一場

和八唐  南立了  七myo  不了  及了  勾呀

Can I kick it? (Yeah!)

너라는 세상을 부숴버리고 毀滅你這個世界

no拉能  誰桑呃  不休bo立勾

나 환하게 눈부셔 버릴 거야 我要盡情閃耀光芒

南  花那給  noon不休  bo立  勾呀

 

And I'm letting it all out

잃을 건 없잖아 反正也沒什麽可失去的

以了  供  偶加那

이젠 나를 찾을 거라고 現在開始找到我吧

以間  那了  洽子  勾拉勾

나 혼자여도 괜찮아 我獨自一人也無所謂

那  洪加有豆  gwen洽那

불쌍해하지 마 千萬別可憐我

不桑黑哈及  嗎

이젠 너를 잊을 거라고 現在開始我要忘了你

以間  no了  以子  勾拉勾

 

 

 

 

Never needed nothin' else

Just a lil' love from myself

When you couldn't be the one to help

Had to kick it and I did it

Tell whoever you wanna tell

Get kicked to the curb, ya kicked out

Never kick a girl when she kicked down

Who you gon' kiss now?

Know you gon' miss how I move

From the top to the bottom of my kicks now

 

 

어두운 밤이 날 감싸지만 盡管黑夜籠罩著我

偶doon  八米  乃  感撒及慢

이제서야 나를 위해서 춤을 출 수 있어 但這才是為我準備的可以盡情舞動的時刻

以接搜呀  那了  wii黑搜  出麼  出  蘇  以搜

너란 벽을 넘어서 越過你這座高墻

no藍  byo個  no某搜

I'll kick it if you're down, kick it if you're down

 

 

 

 

Can I kick it? (Yeah!)

캄캄한 저 하늘 위에 在那片漆黑的天空之下

看嘎慢  就  哈呢  wii欸

한바탕 난리를 치며 불을 지를 거야 我要縱火狂歡 大鬧一場

和八唐  南立了  七myo  不了  及了  勾呀

Can I kick it? (Yeah!)

너라는 세상을 부숴버리고 毀滅你這個世界

no拉能  誰桑呃  不休bo立勾

나 환하게 눈부셔 버릴 거야 我要盡情閃耀光芒

南  花那給  noon不休  bo立  勾呀

 

And I'm letting it all out

잃을 건 없잖아 反正也沒什麽可失去的

以了  供  偶加那

이젠 나를 찾을 거라고 現在開始找到我吧

以間  那了  洽子  勾拉勾

나 혼자여도 괜찮아 我獨自一人也無所謂

那  洪加有豆  gwen洽那

불쌍해하지 마 千萬別可憐我

不桑黑哈及  嗎

이젠 너를 잊을 거라고 現在開始我要忘了你

以間  no了  以子  勾拉勾

 

 

 

 

결론이 뭔데 또 그래서 結論是什麽又怎樣

kyol隆你  盟dae  豆  可雷搜

어쩌겠다는 건데 你打算怎麽做

偶就給但  供dae

답답한 너의 세상에서 벗어나 我要從這個憋屈的世界脫身

他大判  no耶  誰桑欸搜  po搜那

높이 날아갈 테니까 飛向自由的高空

no皮  乃阿改  tae你嘎

 

I'll kick it how I wanna kick it

When I wanna kick it

No, you can't tell me not to kick it

'Cause I'm 'bout to kick it

 

I'll kick it how I wanna kick it

When I wanna kick it

No, you can't tell me not to kick it

'Cause I'm 'bout to kick it

 

 

 

 

And I'm letting it all out

잃을 건 없잖아 反正也沒什麽可失去的

以了  供  偶加那

이젠 나를 찾을 거라고 現在開始找到我吧

以間  那了  洽子  勾拉勾

나 혼자여도 괜찮아 我獨自一人也無所謂

那  洪加有豆  gwen洽那

불쌍해하지 마 千萬別可憐我

不桑黑哈及  嗎

이젠 너를 잊을 거라고 現在開始我要忘了你

以間  no了  以子  勾拉勾

 

 

 

 

如有錯誤或侵權歡迎留言告知 會第一時間修改或刪除
本文章若要引用或分享至別處請標註出處:
LAMzen 空耳


中翻來源:https://music.163.com/#/song?id=1357116205


arrow
arrow

    LAMzen 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()