close

JIMIN & HA SUNG WOON – With you Lyrics | Genius Lyrics

 

 

 

 

 

I wanna be with you

我想伴你左右

And I wanna stay with you

我渴望留在你身邊

Just like the stars shining bright

就像那熠熠繁星

You're glowing once more

你再一次 綻放光亮

Right here beside you, I'm still

而我 仍在這裡 在你身旁

Walking wherever you go

無論此刻 你跋涉向何處

You will live forever in me

你都將永存於我心

Breathing deeply, within me

與我一起 深呼吸

 

 

 

 

Just take it all

將我一切徑直帶走 也無妨

I'm nothing without your love

沒有你的愛 我本就一無所有

I promise I'll never leave your love

我向你承諾 我決不會任你孤獨去愛

My heart is beating 'cause of you

我的心臟 正因你跳動

Forever and ever, and ever

始終不渝

Only you can take my heart

唯有你 能擁有我的心

Dear my love, love, love

我的摯愛

I wanna stay with you

我想要留在你身邊

 

 

 

 

추억은 늘 여기 마음이란 방에 回憶總是在這 名為"心房"的小室裡

出偶更  呢  有gi  嗎呃米藍  幫欸

너와의 얘기들로 가득 차 있어 由與你相伴的故事 滿滿充盈

no哇耶  耶gi的嘍  卡的  洽  以搜

언제부터였는지 나도 잘 모르지만 是從何時開始的呢 雖然我也無從得知

翁接不偷有能及  那豆  才  某了及慢

너에게 말하고 싶어 나의 모든 얘기를 但我 想將我所有的故事 都訴說予你

no耶給  嗎拉勾  西po  那耶  某等  耶gi了

 

 

 

 

Just take it all

將我一切徑直帶走 也無妨

I'm nothing without your love

沒有你的愛 我本就一無所有

I promise I'll never leave your love

我向你承諾 我決不會任你孤獨去愛

My heart is beating 'cause of you

我的心臟 正因你跳動

Forever and ever, and ever

永永遠遠

Only you can take my heart

唯有你 能擁有我的心

Dear my love, love, love

我的摯愛

I wanna stay, tore my heart

我想要留下 將我的心 撕成碎片

 

 

 

Now I'm in the dark

現在 我身處無盡黑暗

Will we meet in our dreams

在我們的夢境中 你我是否能相遇

Breaking my heart

我的心 受盡痛楚

Here we are apart

我們就此分離 相隔千里

I wanna stay near you

可我 只想留在你身側

 

 

 

 

如有錯誤或侵權歡迎留言告知 會第一時間修改或刪除
本文章若要引用或分享至別處請標註出處:
LAMzen 空耳


中翻來源:https://music.163.com/#/song?id=1941191995


arrow
arrow

    LAMzen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()