close

RM – 들꽃놀이 (Wild Flower) Lyrics | Genius Lyrics

 

 

 

 

 

I'm fuckin' lonely

나 혼자 섬에 我孤身一人 留在這座島裡

那  洪加  送每

So fuckin' lonely

Somebody call me

 

 

 

찰나는 영원 속에 將所有一切

洽拉能  永won  搜給

슥 담겨져 있어 飛快裝入剎那的永恆之中

私  談gyo就  以搜

싫어 이 hotel room 身處這間酒店套房 令我生厭

西嘍  以  hotel room

에 혼자 떠있어 我獨自一人 漂浮於虛空

每  洪加  豆以搜

시끄러운 경적소리 嘈雜的鳴笛聲

西各隆  gyong就搜立

좁아진 방의 너비만큼 丈量出這愈發狹窄的房間的寬度

秋八今  幫耶  no比慢肯

나 내게 갇혔어 我被自己 囚禁在其中

那  內給  嘎就搜

 

 

I tried a million times to let you go

So many memories are on the floor

And now I hate the cities I don't belong

Just wanna go back home

 

 

 

 

I'm fuckin' lonely

나 혼자 섬에 我孤身一人 留在這座島裡

那  洪加  送每

So fuckin' lonely

Somebody call me

 

 

 

 

Oh, bae, I gotta tell you some

나 모든 게 싫어졌어 我開始厭惡屬於我自己的一切

那  某等  給  西嘍就搜

Uh, yeah, guess I'm wasted

Time fuckin' ticks and I hasten

온종일 YouTube and Netflix 我一整天都泡在YouTube和Netflix上

翁中以  YouTube and Netflix 

그저 또 폰 속 데이터와 datin' 那不過只是又一次往手機裡輸入數據

可就  豆  phone  搜  data哇  datin'

매일 아침과의 랑데부 每一天 早晚之間的匯聚點

每以  阿親瓜耶  Rendezvous

빨갛게 돌아가는 나의 물랑루즈 化為刺目的鮮紅 便是屬於我的紅磨坊

拜卡給  豆拉嘎能  那耶  木郎路子

 

 

I shot a million stars to let you know

So many trivial thoughts are on the floor

And now I hate the buildings

I don't even know

Just wanna go back home

 

 

 

 

I'm fuckin' lonely

나 혼자 섬에 我孤身一人 留在這座島裡

那  洪加  送每

So fuckin' lonely

Somebody call me

 

I'm fuckin' lonely

나 혼자 섬에 我孤身一人 留在這座島裡

那  洪加  送每

So fuckin' lonely

Somebody lonely

 

 

 

 

如有錯誤或侵權歡迎留言告知 會第一時間修改或刪除
本文章若要引用或分享至別處請標註出處:
LAMzen 空耳


中翻來源:https://music.163.com/#/song?id=2003577596


arrow
arrow

    LAMzen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()