close

韓中歌詞】BIBI (비비) - NAAN (난/ 我) (Live On (라이브온) OST Part.2) @ 雞蛋的泡菜驛站:: 痞客邦::

 

 

 

Open your eyes 

Mind your own business own business and I

Keep yourself low 

아무도 내게 손 뻗을 수 없게 讓誰都無法對我伸出手

阿木豆  內給  送  bo的  蘇  偶給

 

그 누구의 온기도 無論是誰的溫度

可  努古耶  翁gi豆

나를 돕는 손길도 還是幫助我的手

那了  豆能  送gil豆

뿌리치고 나 홀로 이곳에 서있다 我全都甩開 留我獨自一人佇立在這裡

不力七勾  那  厚嘍  以勾誰  搜以大

 

 

 

But I go high (Yeah) 

But I go high

난 난 난 무너지지 않아 我 我 我不會倒下

南  南  南  木no及及  阿那

I'm going high

 

 

 

Pull me down with your tongue I'm a star

Try to take me down and wave me good-bye

내 어깰 밀고 가는 동안 在推著我的肩膀向前走時

內  偶給  米勾  卡能  東安

내 목을 밟고 있는 동안 난 在踩著我的脖子的時候

內  某個  拜勾  引能  東安  南

 

Pull you down with my voice falling stars

If you need it I can be sacrificed

나 자신을 안고 있는 동안 在我擁抱著我自己的時候

那  洽西呢  安勾  引能  東安

나를 깎아내려도 좋아 cause 我就連貶低我自己也可以 cause

那了  嘎卡內留豆  就哇 cause

 

 

 

High (Yeah)

But I go high

난 난 난 무너지지 않아 我 我 我不會倒下

南  南  南  木no及及  阿那

I'm going high

 

 

High high

I'm flying high high

High high

I'm flying high high

 

 

난 난 난 무너지지 않아 我 我 我不會倒下

​​​​​​​南  南  南  木no及及  阿那

I'm going high

 

 

 

如有錯誤或侵權歡迎留言告知 會第一時間修改或刪除
本文章若要引用或分享至別處請標註出處


韓文及中翻來源:https://egg1511.pixnet.net/blog/post/405226959-%e3%80%90%e9%9f%93%e4%b8%ad%e6%ad%8c%e8%a9%9e%e3%80%91bibi-%28%eb%b9%84%eb%b9%84%29---naan-%28%eb%82%9c---%e6%88%91%29-%28live-on-


arrow
arrow

    LAMzen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()